انواع محتوای دیجیتال

انواع محتوای دیجیتال

همانطور که قبل تر گفته شد تولید محتوا پایه و اساس تمام تلاش های بازاریابی دیجیتال مدرن است .

محتوای دیجیتال اشکال مختلفی دارد از جمله صفحات وب ، وبلاگ ها ، اینفوگرافیک ها ، ویدیوها و پست های رسانه های اجتماعی که به اختصار توضیح می دهم .

ایجاد محتوا و بازاریابی دیجیتال

هدف اصلی تولید محتوا جذب مشتریان جدید و بازگشتی است . این محتوا خط فکری شما را به خوانندگان معرفی می کند و به این صورت خواننده تصمیم می گیرد که آیا محصول شما را بخرد یا خیر .

در دنیای بازاریابی دیجیتال قیف با همین عنوان وجود دارد که محتواها در قسمت های مختلف این قیف قرار می گیرند . به عنوان مثال وبلاگ های بیهنه سازی شده برای موتورهای جستجوی (Seo) در بالای قیف قرار دارند و عملکرد آن جذب بازدید کنندگان جدید است .

 

قسمت میانی قیف خوانندگان را درگیر خود نگه می دارد و منجر به خوانندگان دائمی کتاب های الکترونیکی می شود .

بی شک همه می دانیم که محتوای عالی بسیار مهم است . هر روز میلیون ها قطعه محتوا به صورت آنلاین منتشر می شود و تنها چیزی که باعث می شود محتوا را نسبت به بقیه محتواها متمایز و اثرگذاری بیشتر روی مشتریان بگذارد کیفیت بالای محتوای شماست .

این تنها با برآورد نیازمندی های مخاطبان شما محقق می گردد در واقع محتوای بهینه یعنی نه تنها به خوبی نوشته و طراحی شده باشد بلکه به درستی نیاز مخاطب نیز در آن لحاظ شده است در نظر گرفتن همین نکات باعث توسعه بیشتر کار و برند شما خواهد شد .

تفاوت بین محتوای با کیفیت بالا و محتوای بی کیفیت فاحش است ، محتوای عالی به سطح می رسد در حالی که محتوای ضعیف در فضای خالی اینترنت ناپدید می گردد .

میزان تلاشی که برای محتوای برند خود انجام می دهید با ارزشی که از آن به دست می آورید ارتباط تنگاتنگ دارد . محتوای با کیفییت به شما کمک می کند که به عنوان یک رهبر خوش فکر شناخته بشوید و این باعث می شود بتوانید مشترکین و لیست ایمیل خود را افزایش دهید و همچنین ترافیک وب سایت خود را زیادتر کنید و مشتریان خود را تحت تاثیر محتوای بهینه تان قرار دهید تا درگیر آن شود و به این صورت به منابع مالی بیشتری دست یابید .

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.