انتخاب در طوفان ایده ها

هیچگاه طوفان فکری ایده های محتوای خلاقانه همیشه گی نیست.

در مواقعی که نیاز به تولید ایده برای محتوا دارید ولی ایده خاصی به ذهنتان خطور نمی کند، آنگاه به روشی برای ایده پردازی موضوع های متفاوت نیاز دارید .

 

اما مراقب باشید خستگی می تواند موجب بی تفاوتی تولید کننده محتوا شود، وضعیت خطرناک که صرفن برای پر کردن تقویم کاری ایجاد می شود .

آیا شما می خواهید به هر قیمتی تولید محتوا داشته باشید یا اینکه دوست دارید مخاطبان را همچنان مثل گذشته به بودن در کنار خود ترغیب کنید . در غیر این صورت سقوط برند شما امکان پذیر خواهد شد .

مثل همیشه نیاز به فهرست اهداف کسب و کارتان دارید.

محتوای تازه به موتورهای جستجو نشان می دهد که وب سایت شما همچنان فعال و مفید است .

ایده های جدید خوانندگان شما را علاقه مند نگه می دارد .

برای کشف ایده ها شما نیاز به ابزار و کانال های متفاوتی دارید تا برند شما را به سطوح بعدی برساند.

گاهی اوقات لازم است که از اتاق کارتان دور بمانید و به پیاده روی بروند تا ایده ها به طور ناخوادگاه به ذهنتان خطور کند . گاهی انجام یک فعالیت غیر مرتبط و انجام کار از زاویه جدید می تواند شما را به ایده ای طلایی برساند .

در این میان چندین دسته ابزار وجود دارد که می تواند به شما برای ایجاد محتوا کمک کند

ابزار های تحقیق محتوا مانند گوگل و .. ، ابزار های سئو مانند semrush و .. ، ابزارهای برنامه ریزی و مدیریت مثل air table  و .. ، ابزارهای تجزیه و تحلیل مثل گوگل آنالیز و .. ، ابزارهای رسانه های اجتماعی مثل hootSuite و .. ، ابزارهای نوشتن مثل unicheck و .. ، ابزارهای تصویری مثل adobe photoshop و ..، ابزارهای ویدویی مثل adobe premiere و ..، ابزارهای ایمیل مثل  pardot و …، می باشند .

 

قطعن شما به تمام این ابزارها نیاز ندارید اما خوب است برای رشد کسب و کارتان مهمترین و اصلی ترین کارتان که تولید محتوا است را با این ابزار ها تولید کنید.

همان طور که می دانید سازندگان محتوا با یک میدان رقابتی فوق العاده روبرو هستند .

شما می توانید یک استراتژی محتوا را بدون ابزارهای اشاره شده مدیریت کنید اما باید زمان بیشتری را به صورت دستی برای برنامه ریزی و ارسال محتوای خود صرف کنید .

به این صورت ، لزومن به نرم افزار طراحی سطح بالا نیاز ندارید، اما برای اینکه جلوه های بصری خود را بیشتر و بهتر جلوه دهید به مهارت های طراحی سطح بالا نیازمند هستید .

شما با داشتن یک استراتژی برنده در کنار یک رقیب که با ابزارهای قوی کار می کند ، می تواند شما را شکست بدهد.

آنها می توانند سریعتر حرکت کنند و با تلاش کمتر نتایج بهتری بگیرند .

البته ابزارهای دیجیتال ممکن است پر هزینه باشد اما می توانید از گزینه های رایگان در دسترس نیز استفاده کنید .

فرایند تولید محتوای خود را تجزیه و تحلیل کنید و بزرگترین موانع خود را شناسایی کنید.

حال در ادامه مسیر بهتر است که موفقیت خود را بسنجید.

اگر موفقیت خود را نسنجید، تمام بررسی ها و اعمالی که بر روی محتوا انجام می دهید بیهوده خواهد بود.

شما باید از ابزارهای تجزیه و تحلیل برای اندازه گیری اثربخشی هر قسمت از محتوایی که در جهان منتشر می کنید استفاده کنید . این نه تنها به شما نشان می دهد که چه کاری را درست انجام می دهید بلکه فرصت های بهبود را نیز به شما نشان می دهد.

یکی از آنها می تواند شاخص کلیدی عملکرد(kpi) باشد که نوعی متغیر قابل اندازه‌گیری است و نشان می‌دهد چگونه یک شرکت به اهداف کلیدی کسب‌وکار خود رسیده است.

 

تا زمانی که محتوای شما مطابق انتشار عمل کند ، همیشه می تواند آن را اصلاح و دوباره بهینه سازی کنید .

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.