انواع محدودیت ها

محدودیت هایی که نمی توان برداشت

اعتقاد من بر این است که شما می توانید زندگی بدون مرز داشته باشید، می توانید فراتر از باورتان پیش بروید و می توانید هر آنچه را در رویاهایتان داشته اید، محقق کنید ، اما این به معنای نداشتن محدودیت نیست .

به بعضی محدودیت هایی که در زندگی دارید و مجبور به تصدیق و پذیرش آن هستید ، فکر کنید :

  • محدودیت های تولد
  • محل تولد
  • سال تولد
  • خانواده ای که در آن متولد شده اید
  • مشخصه های تولد شما

محدودیت های زندگی

ما هیچ کنترلی روی نحوه آغاز زندگی خود ندارید اما محدودیت هایی هم هستند که در طول زندگی اتفاق می افتند و ما قادر به کنترل آن ها نیستیم . گاهی به بیماری یا سانحه مبتلا می شویم . کسانی را که دوست داریم از دست می دهیم . کشف می کنیم که برای رسیدن به یکی از رویاهای خود استعداد یا توانایی لازم را نداریم . من این ها را محدودیت های زندگی می نامم .

بخشی از روند دستیابی به اهداف آگاه شدن از چیزهایی است که نمی توانید تغییرشان بدهید و شما را محدود می کنند . در نتیجه بهتر است توجه خود را به چیزهایی معطوف کنید که برای بالاتر بردن قابلیت های خود امکان تقویت آن ها را دارید .

محدودیت های قابل حذف

بهتر است به این شکل بگویم : شما هنوز به قابلیت خود نزدیک هم نشده اید . شما هنوز به مرزهایتان نرسیده اید. من هم نرسیده ام . نزدیک به هفتاد سال از عمرم می گذرد و ۴۵سال گذشته عمرم را صرف رشد شخصی کرده ام و هنوز ذهنم درگیر موفقیت هایی است که می توانم به دست بیاورم . هنوز بهتر نشده ام . شما هم اگر باور دارید که قابلیت هایتان بیشتر است و برای رسیدن به آن تلاش می کنید، از موفقیت هایی که می توانید به دست بیاورید ، شگفت زنده خواهید شد .

 

 

 

۱۹/۲۰۰

 

 

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.