۵- مجدد کارت را چک کن

برای ارائه کار به هر مقام و مسئولی سعی کن یک بار دیگر کارت را چک کنی.

خودت این کار را انجام بده.

خیلی اوقات شده است که همان لحظه آخر با اشتباهی کوچک در گزارش ها و مدارکی که شاید یک هفته روی آن کار کرده ای برخورد کنی، و چه بهتر که این اشتباه کوچک را تنها خودت پیدا کرده باشی و نه همکار و یا مسئول رده بالای شما .

سعی کن کارهایت را خودت نهایی و قطعی کنی و تمام هوش و ذکاوتت را به خرج ببر که هیچ اشتباهی هر چند کوچک در کارهایت پیدا نشود . البته این اشکالات رایج در ابتدای سالهای کاری ناگزیر اتفاق خواهد افتاد اما بهتر است با گذشت سابقه ای بالاتر خودت کارهایت را چک کنی . حتی زمانی که پشت در اتاق مدیرت ایستاده ای ، قبل از اینکه در بزنی یک بار دیگر، برای اطمینان خاطر بیشتر، نگاهی به مستنداتی که تهیه کردی بیانداز تا بتوانی همیشه بدرخشی .

و در آخر یاد بگیر که کارت را خودت نهایی و بررسی کنی این مسئولیت را خودت بپذیر و بدون این بهترین راه برای کسب اعتبار و اعتماد دیگران به تو خواهد بود .

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.