بگذر و رها کن

چه قدر می تونید بگذرید و رها کنید ..

من تو بخشی از کارهام می تونم این کار سخت را انجام بدم ام همیشگی نیست؛ می دونید خیلی اوقات آدم فکر می کنه اگر این موقعیت را رها کنه شاید بدترش گیرشم نیاد یا شاید همین هم از دست بده اما ..

خدا را چه دیدی شاید پشت این دری که خودت را حبس کردی و داری تصور می کنی شاید پشت این در یک دیو دو سر یا حتی یک جنگل تاریک مخوف هست، شاید چیزهایی عالی و قابل پیش بینی نشده در انتظار باشه ..

چرا بعضی از ما و حتی خودم در بعضی کارها و یا انجام یک سری کارها اینقدر به دایره امنمون چسبیدیم و رهاش نمی کنیم ..

عین یک بچه ای که گیر داده تنها یک کارتون خاص را ببینه اونم چی تنها قسمت اولش را .. بابا برو بعدی برو قسمت بعدی برو کارتون بعدی شاید کارتون بعدی جذاب تر و قشنگ تر بود ..
اما اون بچه به قول خودمون کلید کرده رو همین کارتون و مدام و مدام داره همین را نگاه می کنه .. جالبه که خیلی هم خوشحاله و فکر می کنه بهترین کارتون دنیا را می بینه در صورتی که اینطور نیست.
بابا ول کن اون کارتون را برو بعدی حداقل برو قسمت بعدی ..

به هر حال اومدم بگم که از رها کردن و گذشتن موقعیت و یا حتی کاری که انجام می دید نترسید در کمال شجاعت و دلگرمی البته با فکر و استدلال درست نه از روی نگرانی بیمارگونه انجامش بدید ..
رها کنید تا بده دست بیارید ..

گذر کنید تا برسید
و این رسیدن و به دست آوردن قطعا بسیار زیبا و شیرین و جذاب خواهد بود ..
شما موفق خواهید شد .. شک نکنید

انسان موجودی است که در عین شکنندگی و آسیب پذیری خیلی جاها عالی تونسته از پس تمام سختی ها و مشکلات بر بیاد و موفق هم بشه ..
می تونید مثال هایی را به عینه در گوگل جستجو کنید و ببینید و برای ادامه دادن و گذر کردن و رها کردن از آنها ایده بگیرید ..
موفق باشید

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.